Bus_ak18 Sahil baya erken duymuşsunuz ben bu pazartesi gittim doktora kese görüldü bebekde var dedi ama 2 hafta sonra kalp atışını dinleyelm dedi. İyice netleşsin dedi. Bugun 6+2 yim bende ✋🏻
Misssimsek Sahil 7.4 de duymuştuk biz doktorumuz garanti olsun strese girmeyelim diye biraz geç çağırmıştı kontrole
Sahil Bus_ak18 benin son adet tarihim 10 ocak. Doktorun dedigine gore 6+1 hamileyim.Telefona indirdigim programlara gore 6+5. Belki sizinde tekrar giderseniz kalp atisi duyma ihtimaliniz olabilir.
Sahil mlsmrtgll vajinal muayene de duyduk kalp atisini sizi nerden muayene etti doktorunuz. Belki o yuzden duyamamissinizdir
Bus_ak18 Sahil benimde sat 13 ocak. Doktorum çkk sakin panik yaptrmak istemediği için 8. Haftada hersey netleşsin dedi. Gitsem belki duyulur ama çok şükür bi sıkıntım yok sağlıklı olsunda beklerim☺