Merhaba kızlar medova hastanesinde gebelik takibinde olan ve doğum yapan var mı ben Azer hanıma gidiyorum şimdilik çok memnunun ilk iki doğumum sezeryan bu da öyle olacak o yüzden korkularım var sizce güzel geçer mi ilk ikisi başka bi doktorda olmuştu ondan çok memnundum. Ama şimdi Azer hanımın güler yüzü ilgisi beni etkiledi umarım ameliyatta başarılı gecer. Gerci doktorlara göre basit bi durum ama yine de ondan korkuyor ya. Bir de medova da doğum yapanlara izel hastane olduğu için sanırım zıbın takımı veriyorlar bebeğe size verdiler mi yeni mi geldi bu uygulama bayadır takipteyim de Şimdi paylaşımlarda medova yazılı zıbın giymiş bebekler görüyorum çok da hoş bisey.