Esraeslem İkinci tetonoz Aşımın günü geçti unuttum yaptırmayı bir sorun olurmu vurdurmasam bir ay kaldı çünkü doguma
CeylanAsena Esraeslem önemli değil bence günü ama yaptır ki ilk aşı boşa gitmesin doğuma korunmalı git ☺️
mihrinazsumbul Esraeslem doktorunuza sorun o size yönlendirsin bu tür konular dikkat edilmesi gereken konular burda herkes aynı şeyleri yaşamıyor kimisi 33 te yaptırmıştır sıkıntı yaşamaz ama kimisinde olumsuz etki oluşturur doktorun sizi yönlendirmesi gerekri
Kvlkgzmerhn 12 gun gecti benimde şehir disindaydim hemsireme sordum biseu olmaz dedi 2 3 gune yapılacak