GizemUlucan Merhaba güzel anneler 😍 Tabi ki hepimiz temennisi fazla kilo almamak fakat kilolar aldı başını gidiyor 🙈 Siz nasıl besleniyorsunuz, neleri öneriyorsunuz 🤗😚
Nefertiti GizemUlucan bu konuyu ben de çok merak ediyorum bebeğim henüz çok minik ama öğrendiğiniz andan itibaren yeme telaşı başladı. Dengeli ve güzel beslenmek hamur işinden uzak durmak meyve sebze ve protein ağırlıklı beslenmek bir avuç kuruyemiş yemek haftada iki gün balık 2-3 gün kırmızı et 1-2 gün de bakliyat yemenin yanında günlük kalsiyum ihtiyacımıza dikkat etmek şeklinde bir kaç önerim olabilir.
Retina Ben açıkcası sabahları yumurta yemeğe öen gösteriyorum.onun dışında sebZe ağırlıklı besleniyorum.süt içemiyorum ama yoğurt yiyorum.