minnakfasulyecim Kızlar 19+6 günlüğüm bugün sağlık ocağına gidicem tetenoz aşısı için. Fakat bebeğimin hareketlerini fazla hissetmiyorum kaç gündür. Sizce biraz daha beklemelimiyim? Yoksa vurdurayım mı?
Ebru-isil minnakfasulyecim ben de iki doz vuruldum.Ama bebek hareketlerinde bi sıkıntı olmadı.Sanırım bi zararı olmaz.
masalsii minnakfasulyecim kendini korkutma alakadı yok zaten aşı yapmadan kalp atışını dinliyorlar ben iki dozuda yaptırdım hiç sıkıntı yaşamadım olumsuz düşünme😊
Minik_mucizemm minnakfasulyecim Hemşire kalp atışını dinleyip öyle yapıyor endişelenmeyin bende biraz önce vuruldum
Buse91 minnakfasulyecim bende dün oldum aşımı hiçbir sıkıntı yok bebişin hareketlerinde😊 doktorum 20. Haftanı bekle demişti aşı için ama doktorunuza bi sorun isterseniz
fadimeozbas @minnakfasulyecim Bebeğin haftası itibari ile hareketlernin düzensiz olması çok normal çünkü çok küçük, uykuya daha çol zaman ayırıyor bu hafta 2 gün hareket etmez sonra eder sabah etmez akşam eder düzen olmaz bu haftalaraa aşı ile ilgisi yok aşınızı gününüzde vurulalirsiniz☺️
Snmdnz minnakfasulyecim kendini korkutma canm zaten 20haftaya gelmissin asini vurulmadan hemsirenden bebegin kalp atisini dinlemesini rica et sonra asini vurul canm
Happpm minnakfasulyecim ben hiç hissetmedn vuruldm 17 haftamda çok şükür bişemolmadı bu haftada ikincidozu vurulcm