Hanımlarrr 30. Haftadayım 2. Gebeliğim 2 yaş olucak aralarında... Çatı kemiğim de bir haftayı aşkındır müthiş bir agrı var doktor herşey normal olur öyle diyor ama nedense ben Bi türlü tatmin olamıyorum sürmeli agrır mı bacagım açık yürüyorum neredeyse arada Bi sancı gibi gidip geliyor ilk çocugum da olmadı doktor arası yakın diye oluyor diyor bu durumu yaşayıp da zamanında doguran var mı bu kemik agrıısı sizce de normal mi evi bile süpüremiyorum kaldi ki evde bütün işler bana bakıyor 😣😣😣