zhrszcylcn Kızlar 32. haftada tek bebekler nerdeyse 2 kilo oluyorlar ama bizimki ikiz ve teki 1500 civarı.. acaba bu durum normal mi yoksa bebeklerim zayıfmı... Doktora yarın gideceğim ama size de bi soragım dedim
Sherylady zhrszcylcn canım bende 31 küsürlerdeyim ikiside 1700 ama 1500 de normal önemli olan geriden gelmesinler. Benim bir tanesi hep daha ufak cıkıyor normalden ama sürekli değişiyor. Doktorum riski gebelik uzmanı benim 3 hafta geriden değilse takma kafana ayrıca ikizler anne karnında yarışırlar böyle dedi. 😊
Ebru-isil Biri diğerine göre daha zayıf oluyor diye biliyorum bn ama yine de doktor gelişime göre der bir oran 😉
zhrszcylcn Ebru-isil galiba yanlış anlaşılma olmuş benim bebişlerin ikiside 1500 civarı, gelişimleri aynı yani ama 32. haftada 2 kilo olmaları gerekiyo galiba.. ikiz oldukları için 1500 normalmi diye sormak istemiştim