Gizem12 https://imgyukle.com/i/n100Hj Kızlar sabah ikinci idrarimla ovulosyon testi yaptım ve böyle çıktı sizce hamile olma ihtimalim var mı 5 gün kaldı adetime
Sndz95 Gizem12 canim hamile olabilirsin, erken gebelik testlerinden alip yapabilirsin, bende 6 gun once ogrendim adetimden, ovulasyon testi yapmistim boyle cikmisti sonra gebelik testinde silik ama pozitif gozukuyordu baya, insallah hamilesindir 🤲❤
1prens1prensesannesi_ Gizem12 bende ovulasyon testi ile öğrenmiştim hamileliğimi.. Bence hamilesin canım 🥰tabi kan testi de yaptır
Tugceecikk Gizem12 geçen ay banada aynısı oldu çok umutlandım hüsrana uğradım cok umutlanmayın tabi inş hamilesnzdir 🤲🏻❤️
Gizem12 Zarinzemzem bu ovülosyon testi ama inşallah hamileyimdir güzel duaların için çok çok teşekkür ederim :)
Cherry5 Ben gebeliğimde meraktan son 5 gün kala Her gün hem ovulasyon hem gebelik yapmaya başlamıştım ovulasyon bende adet geçtikten sonra pozitif olmaya başladı. Daha erken bence tatlım ovu testine bakıp pozitif demek için hayal kırıklığına uğramanı istemem 🤗 Yukardaki arkadaş sanırım gebelik testi sandı o kadar emin konuşurken 😊
Blossom Adete yakın lh değeri artabiliyor. O yüzden adetinizi bekleyin. Umutlanınca insan üzülüyor sonra.