Bernadoruk Kızlar merhaba kan uyuşmazlığı olanlar 28.haftafa iğne oldumu acaba benim iğnem haftaya olacak
Haticekckylmz Bernadoruk bizdede vardi canim eylulde kurtajin pesine bi doz vuruldum suan 17 haftaligiz dr uygun gorurse vurulacaksin yada dogumdan sonra demisti
MiracAlpinveUmutunAnnesi Bernadoruk bizim vardi devlette gittigim doktorumun igneye gerek olmadigini söyledimson aylarimda ozele gitmeye bbasladim doktorumun gerekli oldgnu söyledi dogumun hemen sonrasi yaptilar
Edos Benim doktorum bana hic sormadi kan uyusmazligi var mi diye 🤔 Bende unutuyorum soylemeyi. 30. Haftamda kontrolum var insallah unutmam