Kızlar 35+5 teyım düne kadar bebiş fıldır fıldırdı dun gece itibariyle hıssedemıyorum karnım ınanılmaz sertlesti yarın sabah kontrolum var o yuzden yarını beklıyorum ama var mı bunu yasayan normal mi bu dıs ıcım antıbıyotık kullanmıstım etkisi olmus mudur bu duruma fıkrı olan yardımcı olabılır mı