Kızlar merhaba. Bu ay ofis histeroskopi oldum. 1 hafta kadar lekelenmem oldu. Adet olmam gereken günlerde kahverengi akıntı oldu 1 gün ve kesildi. Bugun yine kahverengi akıntı var. Adet olamadım hala.Normal de adetimin 4 . Günü falan olmalıydı. Benzer durumu yaşayan var mı ?
Buarada hamile olmam imkansız gibi birşey..