Kızlar selam 11+1 haftalık hamileyim. Keseyi 5. Haftada görmüştük doktorum o zamandan beri sağa ya da sola yatırıyoruz dedi. Geçen gün de gittiğim zaman üstüne basa basa sağa ya da sola yatıyoruz dimi dedi. Anladığım kadarıyla çok önem veriyor ben de uymaya çalışıyorum ama uyurken bi uyanıyorum 2 gecedir kendimi yüz üstü yatarken buluyorum. Zararı olur mu? Korktum 😣