Benim annem en büyük karşıtı şeker yüklemesinin, ama doktorum dedi ki sana yapmak istiyorum yükleme, ve ben hiç tereddütsüz yaptırdım, şeker çıktı, bebek o kadar çok şişmiş ki şekerden 4 hafta önden gidiyor derhal tedbir aldık, insülin endokrin ve diyetisyenle 3 hafta kadar normale döndürdük bebeği. Hiç mi aç karnına 1-2 dilim baklava yemediniz arkadaşlar, aynı şey. Ama bebeğinizi düşünüyorsanız lütfen yaptırın. Ben 10 yıl sonra bebek sahibi olmak Üzereyim, keşke demeyin sonra. Şimdi 32+3 üz Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin.