kizlar yarin 38 haftalik olucam ve bugun kontrolum vardi kasilmam olmadgi icin cati muaynesi yapmadi doktor fakat ben en basindan beri normal dogum istesemde 40 tan sonra beklmek.istemedgimi cevremde 40 tan sonra risksli dogum yapan oldugunu son hafta kordon dolanip bebegini.kaybeden tanidigim oldugunu yada iste kakasini yerse die kaygilarimi belirttigimde napalim yani istege bagli sezaryan yapalimcok istersen ozamn dio ve normal sezaryanle arasinda 2000 tl fark var tabiki de hersey kader kismet rabbim saglikla kucagimiza almayi nasip etsen insalah fakat hayatmda bukadar paragoz bi hastahane daha gormedm medipol hastanesine gidiyorum ama pismanm.senede herseye 2 defa zamn yqpiyolar herseye ayri fiyat biciyolar doktorun napalm yani tavri cok canimi skti sizce neyapmaliym son.hafta hastane.degisikligi yapsam.herhngi sorun yasarmym acaba