Nse hepimiz evlatlarimiz icin endiseleniyoruz size olan elestirim bu konuda degil, uygulamayı cooook iyi takip ettigim icin niye size yorum gelmiyor aciklayayim, postlara ne kadar yorum gelirse o kadar üstte kaliyor kimse size kasıtlı olarak yorum yapmamazlik yapmiyor yani, kac kere yazdim diyorsunuz ee madem biliyorsunuz milletin huyunu daha sağlam kaynaklardan çözüm daha sağlıklı yoksa o tane yorumla kalir post, açıkçası bn sadece size degil üslubu bu tarz olan herkese yaziyorum kimse kimseye artistlik yapmasın burada diye kişisel algılamayın çoook geçmiş olsun 2 hafta gerilik için de cevaplayayım organ gelişimi her biri icin hafta belirlenir doktorunuz onlara bakar kalp şu hafta beyin şu hafta ile uyumlu diye geriden gelirken 2 hafta korkutmaz ama ileriden giderse 2 hafta sıkıntı olur bebek kilo alir cigerleri islak kalir bu sekilde🙏