Anasinifci bak benim 29 hafta da oldu gittim acile nts bağladılar sancı gittikçe yükseldi açılmaya falan bakıldı Allah'tan yoktu kanamam da olmamıştı. Hemen servise aldılar ciğer geliştirici ve serum hap takviyesi yapıldı. 3 gün yattım azalmıştı fakat hiç kalkmamı önerdiler o iğne kortizonlu olduğu için şimdi bebekte böbrek genişlemesi yaptı bence bekleme bı git progestan falan veriyolar en azından haftanı ilerletir bebeğini biraz daha tutarsın