AtaMommy bugün tam 17+0 oldum az önce sağlık ocağından 1. dozunu yapalım diye aradılar uyku sersemi tamam dedim soramadım da ona erken değil mi henüz?
Esraorhan AtaMommy ben 17.haftamda yaptırdım sonra doktoruma danıştım bi sıkıntı Olmaz dedi, 23. Hafta da 2. Dozumu oldum
Elifdemir_ AtaMommy 19 . haftada ilk doz olmuştum iki gün önce 2. doz 23+5 te gittim bebek hareketlerini hissetmeden yapmıyorlar diye biliyorum.
Minik-mucizem123 AtaMommy bence de çok erken. Benim doktorum 20 yi gör öyle vurduralım dedi. Sağlık ocağındaki ebe de 20 yi geçtikten sonra yapalım dedi
Hazalozan AtaMommy erken bide doktorunla görüşmedn gitme 20 haftadan önce cok net hareket hissedersen yapıolar
Ngngng AtaMommy 16dan sonra vıruluyormuş. Bende 17küsürlerde vuruldum ilk dozu. Yine de tabi doktorunuza sorun. Ben sor uştum 16dan sonra vurulur demişti
Yenianne_ AtaMommy bana da ebe kagit verdi 20.haftamda gelcen tetonoz asisi birinci doz yapcaz dedi bir ay sonra ikinci doz diye not almis 17haftalikken hic duymamıştım
Htcugr AtaMommy saglik bakanlığının gebe bağışıklama programında tetanoz aşısının 1. Dozu 16 haftalıkken başlıyor . 2 . Doz 1. Dozdan 4 hafta sonra yapılıyor . Erken değil
Minik_mucizemm AtaMommy Bende 10 dakika önce oldum 27+1 de doktorum bebeğin sinir sistemi tam gelişsin öyle ol dedi
[silindi] AtaMommy bende ilk dozu 18. haftamda vueuldum simdi 25 haftaligiz ikincinici doz icin marttin 12 de gidicem bi sorun olcani sanmiyorum yoksa niye o haftada vursunlar 😊
M-d-a AtaMommy Beni de 17. Haftada çağırmışlardı ben doktordan memnun olmadigim için aile hekimini degistirdim ordaki hemşire 20.haftada yaptı