Kubranur97 Kızlaaaar kullanıp memnun kaldığınız veya araştırıp aldığınız bebek arabası marka ve modellerini benimki paylaşabilir misiniz?
Tubasim Kubranur97 bende şurda bekleyeyim 🤷♀️ Çevremdekiler en hafifi en pratiği neyse ondan al diyor. E bebektede baya indirim oluyor ne alacağımı bilemediğimden indirimleri de kaçırıyorum 😂
Berfin_kycn Tubasim çevremde kullananlar çok Four Baby Travel Sistem bebek arabası var ona bi bak çok kullanışlı😍
Ceren92 Ben joie litetrax 4 aldim 2 hafta sonra dogumum tek elle katlanmasi agirligi gayet guzel konforlu 4 yasa kadar ayrica
198723 Ceren92 Bende onu aldım henüz kullanmadık ama tek elle kapatıp açmak pusetindeki pedi arabadaki tulumu gayet iyi umarım memnun kalırız
Ceren92 198723 puseti cok begendim kis icin ayak yorganida cok guzel kiremit rengini aldim ve evde surme denemeleri yapiuorum :) agir degil hafif dehil orta denge birde onundeli su ve cay kahve aparatida cok hos :)))
198723 Ceren92 Bende kremit rengini beğendim de eşim solgun gibi duruyo dedi siyah aldık siyahi da tam siyah deil koyu gri gibi
Momm90 Casual cadillac air aldım ben çok hafif bir araba pratik, kullanılan malzemeside çok kaliteli ebebekte civilde indirim de bakabilirsiniz 😊