Merhaba arkadaşlar
biz 6+4 üz ve taze anne adayı olmanın vermiş olduğu heyecanla içim içime sığmıyor. Sizler de durum nasıl? Nasıl hissediyorsunuz? Bugün doktor randevumuz vardı; çok şükür onu da atlattık. 💕💕
ben bir an önce bebeğime bir şeyler almak istiyorum, kendimi tutmaya çalışıyorum. 😁😁
tabi bir yandan da kilo alımına dikkat etmemiz gereken bir dönem, yapmış olduğunuz özel beslenme stilleriniz var mı?
hepimize mutlu günler❤️❤️❤️❤️