Ben de ferro içiyorum 1 haftadır ama bıraktım kusturuyor çünkü. yazdığınız Gibi gece içeyim yatayım dedim bi sefer Demir hapının emilimi zor olduğu için gece sindirememiş heralde sabah kalktığım gibi kapsülün içindeki küçük siyah demir hapının parçalarını kustum, üstüne bir de iğrenç kokuyordu ağzım midemin içinden geliyordu. Tiksindim artık içmeye korkuyorum haftaya doktor randevum var anlatıcam bakalım belki başka bişey verir 🤦🏼♀️😬