Ako123 Ponciginannesi_ gece yatmadan ayaklarını havaya kaldırıp iteceksin ayağa kalkmayacaksin aksi taktirde geri gelir hemen içeride erime süresi de var
Syh42 Ponciginannesi_ 3 ay kullandım. Gece yatmadan koy.itebildigin kadar it. Koyduktan sonra ayakta kalma yat. Zaten o alacağı ilacı alıyordur. Posası da çıkıyor işte 🤭 benimde öyle olurdu.
Ponciginannesi_ Ako123 yerleştirirken bile elimi yıkayana kadar kayıyor resmen. Dün gece olanı hemencecik yapıp yattım. O zaman geri gelmedi gece tuvalette geldi
Ako123 Ponciginannesi_ elini ıslak mendille sil canım kalkma hemen eridikten sonra geri gelir zaten hepsi içeride kalmuuor önemli olan içeriğin temizlenmesi
Ako123 Kvlkgzmerhn 😀😀😀 bu güzeldi geri gelmez de tam yerlestirse yerini bulur da arkadaş geri kalkıyor Muş ondan muhtemelen geri gelmesi hemen akması
Ponciginannesi_ Kvlkgzmerhn normalde eşim yapıyordu. Fitilden aşırı korkuyordum baya cebelleşiyoruz. Kendimi alıştırayım diye 2 keredir ben yaptım. Fitilden korkuyorum daha neler başıma gelecek 😁 alışsam iyi olur 🤭
Ponciginannesi_ Syh42 söylemesi ayıp parmağımı o kadar sokabileceğimi bile düşünemezdim. Eşim iyice ittir diyor diyorum parmağım bitti daha ne kadar iteyim 😂😂😂 çok gıcık birşey ya.
Kvlkgzmerhn Ponciginannesi_ insan aşırı panik oluyo sanki ne olacak bende yaparken diyodum ki tamam sakinleş ne var bunda sen doğum yapacak kadinsin 🤣🤣🤣😁 işe yarıyo dene 😁🙏
Ponciginannesi_ Kvlkgzmerhn bildiğin kendi kendime bile sızlama sızlana yapıyorum. Acısından değilde ne bileyim garip birşey alışık değilim ondan sanırım 😖