Ranahes Selam kızlar 15 haftalık annişlerimiz burdamı, bebişlerinizin hareketlerini hissetmeye başladınızmı,
Jrhemki Buradayııız🤰🏻 Evet 2 kere hissettim hatta son hissettiğim ilkine göre daha uzun sürdü çok farklı bir his sizde durumlar nedir🐣
inancin_annesi elif00000 bagırsak hareketi olabılr benmde öyle oldu bir kaçkere 🙈 ilk gebelıkte 20 haftalıkken anca hissedermısın
elif00000 inancin_annesi kenarlarda var hafif bi sertlik bende hindistan ceviz yagi sürüyorum yumuşuyor 😁😁sizin oldumu
inancin_annesi elif00000 artık yedıklerımden gazmı oluyor ne aksama dogru göbek daha buyuyor birde sertleşıyor gibi. ben vazelin aldım onu sürüyorum.
elif00000 inancin_annesi benimde akşamları öyle şişiyor yemekten sanırım 😁. ama vazelin sürmeyin burdaki postlarda benzin türevi diye yazmışlardı onermemislerdi. Zeytinyağı fln daha doğal şeyler kullanın olur mu 🤗
Ranahes Gaz problemım var benımde karnım bi o yana şişiyo bi buyana😅 ama bir kac kez oğlusumun hareketlerını hissettım kayıyo gbı oldu dokununca baska tarafa gecıyo😂