Busratm doktor dün az daha sezaryene alıyordu. ultrasonda bir sefer 80lere düştü. sonra birkaç saat boyunca bir daha düşmeyince eve gönderdi. şimdi normal doğumu bekliyoruz ama 120lerde giderken normal beklemek ne kadar sağlıklı olabilir? doğum sancısını suniyi kaldırabilir mi bebek diye kafam çok karışık. :(