Merhaba kızlar,
Tüm gece regl ağrım vardı sızın sızım, ara ara hafif hafif, bazen toplanmalar, karnımda sertleşmeler de eşlik etti buna. Şu an yine belimden sızım sızım regl ağrısı devam ediyor. Arada toplanma oluyor. Neye dikkat etmeliyim, neyin saatini sıklığını tutmalıyım bilmiyorum. Ağrı sürekli gibi. Toplanmaların sıklığına mı bakmalıyım? Tecrübeli annelerin yardımlarını bekliyorum🙏🏻