Samiraa düşük öyle basit bsy değil. Daha doğrusu ben basit yaşamadım resmen sancı cektim doğum gibi. Ve belim felaket agrıdı rahmime baskı oldugunu hissettim ve bu arada yoğun kanamam oluyodu artık dayanamıyorum die bağırırken lavaboda düşürdüm yavrumu😭 kimyasal zaten adet kanaması gibi oluyomus kimyasal olms olablr