Anayimana benimde 24 +3 Yarın kontrole .gideceğim göreceğiz orda bakalım kaç kilo.llmus paşamız alışveriş bitti diyebilirim zaten çok almadım zıbın aldım tulum hi kaç takım bol.yazlik tulum.aldm cubku yaz bebeği kızımda beşik araba almistm sadece uyku seti alicam magnet kapı süsü kendi kıyafetim tacim derken her hafta bisey alsam anca yetişir maddi olarak da bi anda alamama.o yüzden ger hafta bisyeler.aliyorim.