[silindi] haftanın içindeyim ve bebeğim sol tarafıma tutunmuş halde. Ancak oturduğum ve yattığım zaman tam bebeğin olduğu kısım sürekli sızlayıp kasılıyor. Karın ağrısı gibi. Enfeksiyon sanmıştım ama idrar tahlilinde bir şey çıkmadı. Kayınvalidem karnın büyüdüğü için ağrı yapıyordur dedi. Annem ise yorum yapamadı, bilemiyorum diyor. Bir sorun var mıdır sizce? Hamileyken karın ağrısı çeken oldu mu? Bu normal mi??? Lütfen cevap verin. 😥
Misssimsek [silindi] bebeğin büyüdüğü için olabilir canım ama istersen yinede bir doktora danış için rahat etsin
Alydemir [silindi] bende 11+5 teyim daha önce yaşamadım kadar kasık ve bel ağrısı yaşıyorum sürekli ayakta kaldığım zaman eğildiğim zaman felan ama uzanınca geçiyor benimde sol kasığım ağrıyor bende büyüdüğünü düşünüyorum kontrolüm bugün soracağım doktora
Tamam [silindi] yatarken ya da gün içinde üşütüyor olabilir misiniz?Bir de idrarınızı tutmayın,geldiği gibi tuvalete gidin
[silindi] Misssimsek Bir makalede okumuştum bu haftada nefes darlığı, mide ekşimesi vs. olabilir diye. Hepsi oluyor bende ama bebek izin vermiyor soluma yatmam için. Ben de büyümesine bağlıyorum, inşallah dediğiniz gibidir.
[silindi] Alydemir Ya lütfen bana da bildirir misiniz doktorun ne dediğini? Çünkü ben doktora suan gidemiyorum ama aşırı merak ediyorum bu ağrıyı.
[silindi] Tamam Bunu annemle kayınvalidem de çok söylüyor aslında. Kalın çorap ve hırka giyiniyorum ama acaba yine de soğuk alıyor olabilir miyim inanın bilmiyorum.
Umtygt1620 [silindi] karnın büyüdükçe daha çok olur cnm bende öyle oldum her hareket etmemde kasıklarım ağrıyordu sızlıyordu şükür biraz geçti 21 haftaligim