12 haftalık olduk çok şükür bi sorunumuz da yok Allah göstermesin kimseyede, büyüyor bebişim benim ilk hamileliğim 3 ay dolana kadar ultrasonda tam bebiş halini görene kadar ben hamile olmanın güzelliğini farketmediydim açıkcası baslarda da hep korkutmuslardi ama suan bile hala diyolar yok isim düşünme daha erken belki cocuğun doğmaz belki kucağına alamazsın. Bu nasıl bi dengesizliktir ben anlamadım isim düşünmek hayal kurmak benim en doğal hakkım değil mi hamileyim tadını yaşamak istiyorum ama herseye bir kulp bulup hevesimi kırıyorlar gurbetteyim ailemin yanında olsam her anını onlarla paylasırm ama burda arkadas bilip mutluluğumu paylasiyorum illa bi olumsuzluk her günüm korkuyla mi gecmeli böyle hep moral bozukluğu bi insanın hamileliğini kıskanmakta nedir ben ilk defa görüyorum bòyle seyler insanlar çok tuhaf artik..