Semra3545 24+2 haftalıgım ama uyuyamiyorum sağa uyuma yasak sırt üstü uyuma yasak diyorlar sürekli ya nasıl hangi pozisyonda uyumak gerekiyor hep. Sırt üstü uyumayı çok istiyorum yaa
ikincibebek2 Semra3545 ne Alakası var canım ben 39 haftamı bitirmek uzereyim ve hala yüz üstü uyuduğum bile olur,,, tabi saatlerce değil,,, sağına soluna yatabilirsin sırt üstü de uyu ne olacak ,,, doktorun mu yasakladı ki anlamadım
1dem Semra3545 sağ sol yatıyorum. Bazen kendime geldiğim de sırt üstü oluyorum. Birşey olmaz inşallah. Allaha emanet 😍
Bus_ak18 Semra3545 youtubeden dr. kağan kocatepenin yatış pozisyonuyla ilgili videosu var izlemeni öneririm
Dkktlbsra Semra3545 36 haftalığm sırt üstü yatıyorum rahatsz oldğum zaman zaten uyanıyorm uykumdan yan dönüyorum. Eğer gerçekten yasak bi durum olsa zaten doktorda söylerdi
Semra3545 ikincibebek2 dr değil hamile arkadaşlarım var da onlar dedi. Kontrolume daha var gidince soracağım zaten.
ikincibebek2 Semra3545 canım istediğin gibi uyuyabilirsin bu dönemde daha haftan bile küçük ,,, araştırmalar da sol tarafa yatmak daha iyi denir ama insaniz sonuçta sadece bi tarafa doğru yatmak zor olur tutulursun
Lilamor77 Semra3545 herkesin dediğine kulak asma bence herkes farklı konuşuyo hatta bazıları çok boş konuşuyo banada söyleniyor hiç takmıyorum doktorum dışında kimseyi
hryoz Semra3545 saga yada sola yatmakta bi sakınca yok ben asla solumda uyuyamam mesela dpktora dedim zorluyorum kendimi ama uyuyamıyorum diye demekki senin vucudun saga elverişli bebegin karnındaki yapısı nasıl rahat hissediyorsan öyle yat dedi yüzüstü zaten kocaman karınla uyumak mümkün degil sırt üstüde bebege kan akısı olmuyo o yüzden ya saga yada sala dönük yatıyorum ama cogu zaman uyandıgımda sırtüstü pozisyondayım rahatsız olsam kötü bişi olsa zaten uaynırım diye düsünüyorum elbet vücut alarm vericek
ikincibebek2 CgdmZtrk tam yüz üstü yatamıyorum su anda bacağımın birini karnıma doğru cekiyorum arada biraz boşluk oluşuyor o şekilde yatıyorum ama tabi saatlerce değil 5 dk 10 dk
Likya Bana da doktorum sırt üstü yatmaktan kaçın dedi. Kan akışı yüzünden. Bende şimdi post açacaktım her gece sırt üstü yatarken buluyorum kendimi. Doktor belinin arkasına yastık koy sırt üstü yatmamak için demişti ama sağa sola yatmaktan artık kalça kemiklerim telef oldu. Ve bebeğe kan akışı yediğimiz yemeklerden daha sağlıklı kilo aldırıyor . Bu yüzden her sabah acaba bir şey oldu mu gece sorularıyla uyanıyorum 38. Haftamdayim
Semra3545 ikincibebek2 aynen sol da yata yata sol tarafim ağrıyor artık psikoljikmen bile daha dönsem hemen geri dönüyorum sola
ozlemkaramann Semra3545 sağ sol yatmak serbest sırtüstü de fazla uzun olmamak şartıyla serbest benim bildiğim. Sırt üstü kan dolaşımını yavaşlatıyor diye uzun süreli olmaması gerekiyor diye biliyorum. 39+2 haftayım. Çok şükür bu sıkıntı yasamdik
EbruCnr Semra3545 Ben genelde sol tarafıma yatıyorum Sırt üstü yatmak istediğimdede belimi destekleyecek şekilde 2 yastık koyuyorum hafif oturur konumda uyuyorum
EbruCnr Semra3545 İlk hamileliğimde 9 ay sol tarafıma yatmıştım Kan akışı bebeğe rahat olsun diye Bunda sırt üstünü keşfettim😄 belim dinleniyor iyi oluyor