Benim aldığım kanguru solomombaby 6 sene önce kizimda kullanmıştım.bebek arabasıyla olduğum zaman bile yanıma aliyodum. Çok huysuz oldugunda ona taktiğin anda rahatliyodu😊hatta evdeki birçok işimi onu kanguruya koyunca yaoabiliyordum.
Özellikle bebek arabası almanı gerektirmeyecek yakın mesafeli yerlerde tak cik işi inanılmaz iyi.
Fakat kanguru alırken lütfen çok dikkat edin bazı ürünler cidden çok kalitesiz çocuk resmen sarkık duruyor ve bacaklarının olduğu bölüm fulk boşta sallanıyor.dogru oturuş m şeklinde olacak.buna uygun bulmanız lazım. Ayrıca ilk 3ay dr um tasimami onermemisti