Kizlar oncelik ile merhaba 38. Haftamin içindeyim yan yatiyorum ya sağ ya sol cunku sağlikli olanin bu oldugunu biliyorum hamile kaldığımdan beri boyle yatiyorum neyse 3 gundur yan yatarken bazi sorunlar baş verdi sanki bir kac kere damarım cekildi sanki kasiklarimdan bacağima falan ama bu durum cok farkli gibi geldi... bebegin kafasi cok assagida onu biliyorum doktor kontrolunde ogrendim ama suan kanala girmedi onu da biliyorum dun geceden beri sanki bebek kafasini cikmak icin bastirir gibi bir baski hissediyorum aşsagida bazen ayakta iken bile oldu hareket etmeye basladiği an mutlaka onu da yapıyor bir doğum baslayacaği belirtisi mi yoksa bebek baş aşşaği durdugu icin mi oluyor 11 ocaktan beri bebek aşağıda daha 1 gün oldu surekli yapali aslinda bir kac gün takip edecektim ama cok sık araliklar ile yapınca sizlere sormak istedim yardimci olursaniz sevinirim 😊