bitki çaylarından doktorunuz önermediği sürece uzak durun,bende ilk aylarda bu şekilde hasta olmuştum doktorum antibiyotik vermişti %100 güvenli bu ilaç demişti hatta bu ilacın bir yan etkisi yok fakat enfeksiyon için aynı şeyi söylemeyemem bu sebeple içmelisin demişti.eğer çok kötü durumdaysanız ki ben gerçekten 1 hafta öksürmek ve kusmaktan sesim kısık yatmıştım her gece doktora gidiyordum sizde gitmelisiniz.