Angello Guzel anneler lavoboya diye kalktm karnimda bi agri vardi gecer diye dusundum yapinca hala gecmedi byle tatli tatli agri vuruyo geciyo gibi oluyo gecmiyo daha 28 haftaligiz napicagimi bilemedim
Ykrnrr Angello hemen doktora gitmelisin hatta kendi doktorumla iletişime geçme şansın varsa geç erteleme
Semaaonursnmz Angello hemen doktora git düşük tehliken varmıydı canım yani bi şey yoksa bile için rahat etsin psikolik de etkiler seni
Hatice_ceylan Angello anneler bu aylarda kabız olunuyor oldugunun farkına varmıyorsun bı agrı verıyor ben cozumu kıvıde buldum . Sabah ac karnınıza kıvı tuketın . Acayıp ıse yarıyor . Rahat tuvalete cıkıyorsunuz o agrıda kalmıyor
Ykrnrr Angello doğum sancısı asla değil ama bir sıkıntı olmasın önüne geçmen için hastaneye gitmelisin canım başka türlü olmaz doğum sancısı öyle tatlı tatlı gelmez bir anda nefesini keser ihmal etme bekleme hemen kalk ve hastaneye git
Bahar24 Angello bebeğin başı asagiya dogru baskı yapınca agri kasilma gibi birsey oluyor ondanda olabilir bende sürekli oluyor bazen beldende hafif sancilar olabiliyor kendini yormuşsan oda olabilir
Semaaonursnmz Angello rica ederim ben prematüre annesiyim çok şey yaşadım o yüzden bu konularda panik olurum 🙈🤦🏻♀️
Semaaonursnmz Angello evet iyi çok şükür canım 4 ay olduk bile çok şükür rabbime bir sürü badire atlattık 😞 ama şimdi düzeldi oğlum bi kaç problem kaldı