Kızlar merhaba peki kimyasal gebelikte betadan başka belirtiler ne idi? Ben programa göre 4+4-üm fakat kanda çıkana göre 2 haftalık sayılır Ve betam 249.95di dün yarın yine kan vericem ama rahat diyil içim henüz hiç bir belirtim yok yani hamile gibi hissetmiyorum ne goğüs hassasiyyeti ne mide bulantısı ne uyku hali ne yorgunluk hiç bir şey yok 1 tane boş gebelik yaşadım kimyasalmı buda diye içim içimi yiyor dün adet günümdü ondan önceki gün 3-4 defa Dünde 5-6 defa peçeteye sildiğim zaman turuncu renkde kan geldi doktor ilaç verdi ama sanki adet olucakmışım gibi hiss ediyordum karnımda kurultular felan adet sancısı felan var