Glsrnosk 39+2 olduk ne gelen var ne giden karnımda aşağıya inmedi benimle aynı durumu yaşıyan anneler sezeryanlamı doğurdunuz
iremss Glsrnosk 39+3 bende hala doğurmadım doktorum istenirse 42ye kadar beklenebileceğini söyledi 😂 bakalım nolcak 🤷🏼♀️