Ebrubyzt harikasın canım, hayırlı olsun. Ben ilk iki gün istirahat ettim fakat üçüncü günden sonra günlük hayatıma devam ettim. Tabi ağır kaldırmadım. Evde kaset test yaptım. Çıkmadı maalesef. Aşılamanın 12.günüydü. şuan adete 2 gün var. Günüm geçince kandan baktırırım artık ama hiç ümitli değilim...