Haticetyln9705 Kızlar iki gün oldu Doğum yapalı ve emzirdikten sonra göğüslerimin ucu yara oldu emerken çok yanım yanıyor ve emmeye başladı gögsümün ucu yok göğüs ucu kullandım göğüs keremi kullandım fayda etmedi ne önerirsinizz
Semadefne35 Haticetyln9705 canım benim göğsümün ucundan parça düşmüştü o kadar kötüydü fito sürdüm 2 gün çok iyi gelmişti
aydemirtas Haticetyln9705 ben karbonat ve suyu karıştırıp sürmüştüm arada göğüslerini havalandır ve her emzirme den sonra zeytin yağı sür çok iyi geliyor Allah ın izni ile
Tazeanne0134 Haticetyln9705 canım sadece göğüs ucunu emdiği sürece göğüs ucu yaran olur o yüzden o kahverengi yerini de beraberinde emmesi lazım bide kendi sütünden de sür onunda faydası oluyor göğüs kalkanı al bide canım
Violetta Haticetyln9705 Gümüş kapaklar çok iyi geliyormuş. Fiyatı çok yüksek geliyorsa göğüs kalkanları var chicco ve ya aventin onlardan alabilirsin. Hatta bazı anneler küçücük reçel kaseleri oluyor ya onları kapatıyorlar. Emzirdikten sonra meme ucu hassas oluyor sütyenede sürtünce daha çok tahriş oluyormuş ve en iyi ilaç yine annenim kendi sütü. Tecrübem yok ama yardımcı olmak istedim.