karnım taş kesiyor, çocuğun hareketleri canımı acıtır duruma geliyor ve tekme vurunca belime doğru vuruypr gibi oluyor. sonra rahmime doğru vuruyor aşağı. sanki çıktı çıkıcak zannediyorum korkuyorum.
bu kasılmalar doğum için değil dimi🙄
- sizde de öyle oluyor mu?
- ve çok ayakta kalında özellile,
- sanki alttan kütükle rahmime vuruyolarmış gibi acıyor, kemiklerimin ayrıldığını hissediyorum