nyeyn123 iyi diyelim iyi olsun 😂 herkes gibi son günler şikayet dolu iyi yönünden bakarsakta bebeğim gayet iyi durumda gelişimi vs iyi kızıma kavuşmaya az kaldı her ne kadar günler geçmek bilmiyor olsada bir an önce gelsin istiyorum artık 🤰🏻👼🏻 sizde durumlar nasıl 🥰🤗