Axxxx
benim bir arkadasim 20 bir tanesi de 30 kilo aldı, ikisi de şu anda 34 beden, doğumdan sonra 2-3 ayda fazlalığı verdiler, üzerine de ayrıca verdiler... Üstelik emzirirken çok dikkat da etmediler... hiç üzülüp stres yapmayın... vücut o kiloları verecektir...🙏🍀