Selam kızlar. Yine uykusuz gecelerdeyiz 🤷🏼♀️
aklıma gelen soruyu size yöneltmek istiyorum. Biz bebişkomla 28+3 günlük olduk. Bu dönemde kullandığımız ilaç veya vitamin var mı? Kafamı fazlasıyla yoran şey; 3. Trimestere girdikten sonra hiç bir ilaç veya vitaminin kullanımının olmaması gerektiğini duymam oldu. Bu dönemde bir şey kullanılması önerilmezmiş. Ne kadar doğru bilmiyorum. Bu duyum beni fazlasıyla huzursuz etti. Çünkü ben Demir/kan ilacı, magnezyum, coraspin bene aspirini, d vitamini, omegabalık yağı kullanmaya devam ediyorum. Doktor bırakmam konuşumda bir şey söylemedi ama kafam oldukça karıştı. Sırf bu yüzden farklı bir doktora daha görünmek istiyorum. Siz neler yapıyorsunuz?