Elfmrp Cuma gunu sezaryenle dogumum var ve ben grip oldum benimle ayni durumda olan arkadaşlar varsa ne yapiyolar yardimci olabilirmisiniz
Nurr Benim dogumum martta nasipse bende grip oldum burun tıkanıklığı için odaya sloganı 4e bölüp koyuyorum faydası oluyor baya 20 aylık oglum da var onada cok iyi geliyor onun dısında nane limon, ıhlamur, mandalina, portakal, limon yiyorum 🙈