MerveYarennn Ben kuaför olmama rağmen ilk öğrendiğimde hemen bitkisel boyayla saçımı koyu yaptım. Çünkü ne kadar bitkiselde olsa boya kimyasal birşey. Şuan 32 haftalığım 37.haftada saçımı yapmayı düşünüyorum. Bir bebek istiyorsak katlanacağız mecbur.
iremanne Ben 3 kez boyadım hamileyken saçlarımı. Doktor izni ile . Düşük bazlı boya ile , açık ortamda oturarak boyayı solumadan yarım saat içinde hallettim
nursenakaynak01 [silindi] cok küçük daha hamile olmayan insan kokusuyla ragatsiz oluyor bebege yazik değil mi bnece annelik guzellikliktir dogana kdr yapmayın