Nevink Allah herkese sağlıklı bebiş versin. Evet, erkek olduğu için öne doğru çıkık oluyor. Kenar yağlar dahi eriyip, öne doğru toplanıyor. Benim de erkek. Topaç gibi duruyor göbeğim :)) dün kadının biri, bir bakmayla erkek mi die sordu. Evet dedim. Topacık önünde duruyor dedi
Kızda kenarlara yayılırmış, ne kadar doğru bilmiyorum. :)