Momdilay 33+0’da gitmiştim 2346 gr demişti perş günü 35 oluyoz bakalım kaç gr almış bebişim iki haftada🤔
Momdilay 33+0’da gitmiştim 2246 gr demişti doktorumuz perş günü 35 olcaz bakalım kaç gr aldı iki haftada🤔
tuba-ozdogan valla ozeldekı 3200 dedi 36.0 da ırı bo bebek dedı ilk oglumda 38.0 da 3500 dogmustu... buhun devlettekı dr 2900 dedi hangısı dogru bilemıyorum
Ebyct tuba-ozdogan ultrasondan ultrasona değişiyo bi de doktor ölçümleri de değişiyo, net olarak çıkınca görcez kimin dediği doğru 😂
Medabarse Ben 35+3 te gittim 2900 dü kilosuna göre de 36+4 olduğunu söyledi doktorum bakalım bu haftaki kontrolümüzde ne diyecek 😊 ama bi tık tombuş bir bebek dedi
AsenaArda Ebyct Bizde bugün doktora göründük. Bebişim normal doğum pozisyonunu almış, 35+5 haftalığım kilomuz da tam 3 kg 😍😊
Glzr123 Ebyct benim erken doğum riskim olunca nidicard içiyordum onla beraber magnezyum içilmiyormuş ama bugün bi sorayım nidicardı bıraktım