Happpm Kızlar düm doktora gittim her hangi bi sorun yoktu doktorumda dedi bebekten dolaydır ama kasıklarım öyle ağrıyor öyle agrıyor yani kalkamck şekilde normalmidri yani normal se bu neyin ağrısı