Seyfettin senih karamanı da tavsiye ederim ben daha önce şehir hastanesinde çalışıyordum hakan nazik var çok çok iyi ama randevu almak zor hakan hocadan ben hakan hocadan sonra seyfettin hocayı tercih ederim ben de ilk aylarımda seyfettin hocaya gidiyordum şuan algomedde özgür beye gidiyorum