Kbrazcan ozlem48gs özellikle tesettürlüyseniz atleti kesinlikle beliniz karnınız gözükmüyor lcw den aldım hem loğusa hem emzirme atleti ikisi bir gayet güzel
Haliagaoglu İkisi de çok mantıklı oluyor canım. Açık kapalı farketmiyor bu durumda. Üstten açıyorsun ve emziriyorsun bu kadar basit 😌
OzgeGunes Atlet al çünkü emzirirken insan çok terliyor🙄 emzirme sonrası da üşüme geliyo. Hastalanmamak İçin sırtını belini koru atlet al
Blcns ozlem48gs benim doğum Temmuz’da ben yazın atlet giyemiyorum t shirt altına. O yüzden sütyen tarzında aldım. Kış için atletli olanlardan da alırım herhalde. Senin rahatına kalmış 👍
Dbg Ben gerek duymamıştım atlete sütyen aldım ama gece eger düğmeli giymediysem önden açılan komple kaldırınca üşüdüm hep. Hala cıkıp alamadım ama bebeyle geniş atletleri üstten cekiştiriyorum esnedi hep 😂 evde sütyen sıkıyo ama dışarısı için o da lazım
Aslihansan Emzirme sütyenini kullanamadım ben ama emzirme atleti o kadar iyi ki emzirmediğim halde hala kullanıyorum 😂