Sultee 31 haftalık gebelik rahimde çocuk oynadıkça igne batıyor sanki ne bu ya niye acaba oynadıkça hareket ettikçe afedersiniz idrari yaptığım yer acıyor
Yesilim Sultee 2. Gebelik yasıyorum ilkinde bende öyleydim doktkea gittgimde sinirleirne dokunuyo olablr demişti harekrtlerini hissedyosan baska bişey yoksa sıkıntı yoktur merak etme
Sultee Yesilim hareketlerimiz güzel şükür kanama yok ama karnım düşmüş 1 haftadır ve henüz 32 haftalığım
Sultee 1dem geçen hafta rahim boyu 30 dedi doktorum peki normal mi 35 ti önceden nst den sancı da çıkmadı ama Erken doğacak diye korkuyorum
1dem Sultee bana herşey yolunda dedi. Sizinkini bilemedim ya🧐 inşallah erken doğum olamaz canım. Nst ye hiç girmedim daha