gfazlioglu ben de aldım okudum birinci bölümde doğum hikayeleri var az da olsun motive ediyor ama diğer bölümler sanki daha çok ebeler için yazılmış gibi. Kendi doğum merkezleri var, evde doğum imkanı gibi bir imkan sunuyorlar. Tekrarlayan şekillerde merkezi övmüş. Koşulsuzca hastane yapılan doğumları kötülemiş. Haliyle Türkiye şartlarında hastanede doğum yapacağımız için ben hoşlanmadım. Bu kitap terine Hypno birthingi okuyabilirsin.